fbpx

Szállodai medencék felújítása: mikor időszerű, és miért nem érdemes halogatni?

A wellness ma már nem extra szolgáltatás, hanem alapelvárás a vendégek részéről, különösen szállodákban. Egy elavult, kopott vagy problémás medence nemcsak rontja a vendégélményt, hanem hatással van az értékelésekre, a visszatérési arányra és a bevételre is.

De honnan tudható, hogy itt az idő a felújításra? Összegyűjtöttük a leggyakoribb jeleket, amikre egy szállodaüzemeltetőnek érdemes figyelnie.

 

Felújított beltéri pezsgőfürdő egy szállodai wellness részlegen

 

Esztétikai állapotromlás, kopott burkolat

A vendégek szeme mindent észrevesz, és értékelésekben meg is írják. Ha a burkolat:

  • megkopott vagy fakó,
  • fugái elszíneződtek, kimosódtak,
  • csempék hiányoznak vagy mozgók,

akkor itt az ideje lépni.

A modern, csúszásmentes mozaikburkolatok nemcsak látványosak, de biztonságosabbak és könnyebben tisztíthatók is.

 

Nincsenek élményelemek, vagy azok elavultak

A vendégek nemcsak fürdeni szeretnének – élményre vágynak.

Ha a wellness részleg nem kínál:

  • pezsgőágyat, masszázspadot, nyakzuhanyt,
  • víz alatti világítást, hangulatfényt,
  • látványos vizuális elemeket,

akkor könnyen elveszíti a versenyt a környék többi szállodájával szemben.

Egy korszerű wellness nemcsak szebb, hanem versenyképesebb és keresettebb szolgáltatás is.

 

Mosolygó pár élvezi a vízsugaras hátmasszázst egy beltéri wellness medencében

 

A hibák ismétlődnek, a javítás állandó

Ha:

  • évente többször is be kell avatkozni,
  • ugyanazok a problémák újra és újra előjönnek (fugák, burkolatok, lépcsők hibái),

akkor a részleges javítgatás helyett egy komplex, tartós felújítás sokkal költséghatékonyabb és kiszámíthatóbb megoldás.

 

Vendégpanaszok, gyengébb értékelések

Az online értékelések ma már egy hotel sorsát dönthetik el. A leggyakoribb negatív észrevételek a wellnessmedencékkel kapcsolatban:

  • „lepusztult” vagy „régi” burkolat,
  • hiányos vagy hibás élményelemek,
  • nem elég kényelmes vagy „uncsi” wellnessélmény.

Ezek a vélemények nemcsak elriasztják a potenciális vendégeket, hanem lerontják az online láthatóságot is.

 

Mozaikcsempével burkolt medencelépések kék-fehér mintázattal

 

Mikor érdemes belevágni?

A legjobb időszakok szállodai medencék felújítására:

  • elő- és utószezon (február–április / szeptember–november),
  • amikor a vendégforgalom alacsonyabb, de még nincs fagyveszély,
  • akár részleges nyitvatartással is megoldható a kivitelezés.

A Zorál Kft. több sikeres felújítást végzett már működő hotelekben – időre, pormentesen, vendégek zavarása nélkül.

 

Összegzés: a modern wellness a szállodai siker kulcsa

Ha a fenti jelek közül akár kettőt is felismer, ideje elindítani a felújítás előkészítését.

Egy modern, esztétikus, vendégbarát wellness részleg versenyelőnyt jelent – és jelentősen hozzájárul a vendégek elégedettségéhez és a foglalások számához.

Egy modern, esztétikus, vendégbarát wellness részleg:

  • versenyelőnyt jelent,
  • kiemelkedő vendégélményt nyújt,
  • és hozzájárul a jobb értékelésekhez, több foglaláshoz.

Kérjen tőlünk ajánlatot vagy helyszíni felmérést – diszkréten, gyorsan, szakszerűen dolgozunk, kifejezetten szállodákra specializálva.

https://zoralkft.hu/#ajanlatkeres

advanced-floating-content-close-btn